Sivut

tiistai 4. elokuuta 2015

4. päivä

Sano, että mä olen itsekäs.
Sano että mä olen hullu.
Sano, ettet ikinä halua enää nähdä minua.
Sano, sano kaikki mitä ajattelet.
Se ei liikuta minua enää.

Minusta tulee kaunis.
Minusta tulee laiha.
Minusta tulee sellainen, jonka perään katsotaan kadulla ja huokaillaan.
Koska olen niin täydellinen.
Minusta tulee sadun prinsessa kauniissa mekossaan.
Ja ihmiset ympärillä huokailevat.

Paitsi että se kaikki on illuusiota.
Sisältä minä olen palasina.
Sieluni on sirpaleina.
Mutta jos jotakuta kiinnostaisi, en olisi tässä.
Pimeässä yössä kirjoitan kirjaimia ranteisiini itkien.
Eikä kukaan kuule.

Kuuntelen surullista musiikkia.
Puristan läskejä mahassani.
Ja hetken minä toivon.
Toivon että joku löytäisi minut.
Mutta niin ei kai tapahdu milloinkaan.


You come to me with scars on your wrist
You tell me this will be the last night
Feeling like this
I just came to say goodbye
Didn't want you to see me cry
I'm fine
But I know it's a lie.

Skillet – Last Night

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti