Sivut

keskiviikko 5. elokuuta 2015

5. päivä

Tänään mä olisin valmis kuolemaan. 
Tänään mä inhoan itseäni.
Tänään mä tahdon viiltää.
Tänään mä olen luopunut toivosta olla onnellinen.

Huomenna mun pitää kai herätä.
Kerätä itseni taas yhden huonosti nukutun yön jälkeen ja hymyillä.
Vaikken jaksa.
En tahdo.
Ei kiinnosta. 
Ei viitsi.
Huomenna kampean itseni ylös sängystä ja lähden lenkille.
Ja toivon, etten pyörry matkalle.

Mulla on huono olo.
Mutta nälkä on heikkoutta.
Se on vain olotila.
Mä pystyn kyllä olemaan sen kanssa.
Niin kaikki muutkin pystyy.
Koska kaikki muut on kauniita ja hoikkia.
Ja mä olen kamala.

Mun käsivarsiani halkovat arvet.
Tummat viivat halkovat kermanvaaleaa ihoa.
Kalpeilla kasvoilla on silmien alla mustat renkaat.
Mä tarvitsen unta.
Mutta mä pelkään nukahtaa.
Nukahtaa mun painajaisiini.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti