Sivut

maanantai 10. elokuuta 2015

9. päivä

I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
Oh God, it feels like forever
But no one ever tells you that
Forever feels like home
Sitting all alone inside your head.

Stone Sour – Through glass

---

Ne on ollut riidoissa kohta kolme päivää.
Musta tuntuu, että ne ei ehkä sovikaan.
Mua pelottaa.
Entä jos aamulla mulla ei olekaan enää kotia?

Ahdistaa.
Onko mun pakko herätä aamulla?
Aamulla on ajotunti.
Pitäisi oppia ajamaan autoa.
Mutta mitä hyötyä siitä minulle olisi?
Opettaja ärsyttää.
Se on niin kovin hauska olevinaan.
Se ei ymmärrä, miten sen läpät vaan satuttaa.
Miten ne viiltää kuin veitset.

Mä en ole tyhmä.
Mä olen vain hajalla.
Harvinaisen tietoinen jokaisesta tekemästäni virhestä.
Krooninen ylisuorittaja
Kummallinen tapaus.
Ongelma.

Mutta eihän se voi sitä tietää. 
Että mä en tarvitse sen vittuilua.
Mä ymmärrän virheeni ihan itse.
Mä en vaan osaa korjata niitä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti